Quote:
Vastaus sinulle minun saunakokemuksetni, kirjoitin tätä pienta tekstia, toivon se on jotensakin ymärrässä
Ennen tulin Suomeen en ole koskaan ollut todellisessa saunassa...
|
To you too, I want to apologize for the late answer, especially when you went through all this trouble and writed in Finnish when I asked you to.
So thank you so much for your story! I corrected it, but just wanted to tell you that I understood everything in a firts glance without even looking at the English version.
Hehe, my dog always wants to come to the sauna too, especially at our cottage when it always has to wait us outside untill we run out from sauna to the lake.
Can't really understand how you can have been living without sauna, my mom goes to the sauna every evening, even if she gets home at 1 am after some family party...
it's like life and death to her. Ofcourse it's bad for the climate, but we try to cut down the waste from our other things...
I'm really sad for the dogs, the poor animals can't enjoy about the pleasures of sauna.^^ Anyways, you have to say to your dog that it's your time to relax now and it has to wait its own turn. XD
See you!
Sinulle myös, haluan pyytää anteeksi myöhäistä vastaustani, erityisesti kun sinä näit niin paljon vaivaa ja kirjoitit suomeksi, koska pyysin.
Joten kiitos paljon tarinastasi! Korjasin sen, mutta halusin vain kertoa, että ymmärsin kaiken ensimmäisellä silmäyksellä edes vilkaisematta englanninkielistä versiota.
Hehe, minunkin koirani haluaa aina tulla saunaan, erityisesti mökillämme aina kun sen täytyy odottaa ulkona siihen saakka kunnes juoksemme saunasta järveen.
Vaikea ymmärtää miten olet voinut elää ilman saunaa, äitini menee saunaan joka ilta, jopa vaikka hän tulisi kotiin vasta klo 1 yöllä joidenkin perhejuhlien jälkeen....
Se on elämän ja kuoleman asia hänelle. Tietenkään se ei ole hyvä ilmastolle, mutta me yritämme vähentää päästöjämme joistain muista asioistamme...
Olen todella pahoillani koirien puolesta, eläinraukat eivät voi nauttia saunan tarjoamista nautinnoista.^^ Kuitenkin, sinun täytyy sanoa koirallesi, että nyt on sinun vuorosi rentoutua ja että sen täytyy odottaa omaa vuoroaan. XD
Nähdään!
Correction:
Vastaus sinulle minun sauna
kokemuksestani, kirjoitin tä
män pien
en teksti
n, toivon
, että se on jotensakin
ymärrettävä
Ennen
kuin tulin Suomeen, en
ollut koskaan ollut todellisessa saunassa. Joskus yritin Spa-Centerissa, mutta ei muuta. Nyt tä
ällä min
ä pid
än saunasta paljon,
rentoudun siellä ollessani,
paitsi kun minun koirani alkaa
haukkua,
pyytääkseen,
että ottaisin sen sisään.
En tiedä, mutta
luulen,
että se ei ole
oikein hänelle/sille*,
koska eläimet eivät hikoile. Mutta Aku (koirani) aina haluaa mennä sisään!
* usually pets or animals are called "it" = "se", but I also like to call my dog "he" = "hän", because I respect him so much. XD
Umm... I didn't explain anything in this correction so much, because I though that it would be better if you ask from what correction you want to know more about, because I don't know how much you know already.

So just ask!
-Aurora-